ЖОМ отырысы
— жас мамандармен жұмыс
Отырыс мақсаты:
Жас оқытушылардың сәттібейімделуін жүзеге асыру үшін ұйымдастырушылық-әдістемелік жағдай құру, кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру
Колледж әдіскері А.К.Дюсенбекова жас оқытушылармен 28.10.2022 жылы отырыс өткізді.
Отырыс барысында 2 мәселе қаралды:
- Мұғалімдердің кәсіби-психологиялық қиындықтары.
- Ұжымда болу жайлылық дәрежесі (диагностика).
ЖОМ сабақтары
— жас мамандармен жұмыс
Мақсат:
Жас мамандардың табысты бейімделуі және кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін ұйымдастырушылық-әдістемелік жағдайлар жасау.
Міндеттер:
1. Оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық әдістері мен технологияларын табысты меңгеруге ықпал ету.
2. Мұғалім мәртебесі туралы түсінік қалыптастыру және оның педагогикалық қызметінің жеке стилін қалыптастыруға ықпал ету.
3. Жас оқытушылардың кәсіби, оқу-әдістемелік мәселелерін анықтау және оларды шешуге үлес қосу жұмыстарын жалғастыру.
4. Жас оқытущыларға кәсіби қиындықтарды жеңуге және денсаулық сақтау технологияларын оқу үдерісіне енгізуге көмектесу.
5. Жас оқытушылардың үздіксіз білім алудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру және кәсіби қиындықтарды жеңуге көмектесу.
Функциялары:
1. Білім беру (оқу процесі)
2. Ақпараттық (мұғалімдерді заманауи кәсіби ақпаратпен қамтамасыз ету)
3. Кеңес беру (қазіргі білім беру қажеттіліктерін анықтау)
Жұмыс формалары:
1. Консультациялар, әңгімелер.
2. Семинарлар, тренингтер.
3. Сауалнама
4. Сабаққа қатысу және өзара қатысу.
Жас оқытушының кәсіби бейімделуі – бұл бұрын алған және үнемі жаңартылып отыратын білім, іскерлік және дағды жиынтығы негізінде кәсіпті толық меңгерудің күрделі динамикалық процесі. Жұмыс орнында кәсіби бейімделуге, студенттермен және әріптестермен коммуникативті байланыс орнатуға көмектесу үшін ұйым басшылығы жас маманға тәлімгерді тағайындайды.
Тәлімгерлікпен айналысатын білім беру ұйымының белгілі бір артықшылықтары бар:
1. Ұйымның қызметкерлердің кәсіби өсуіне қызығушылығы.
2. Жас маманның кәсіби бейімделу процесі жұмыс орнында жүреді.
3. Нақты жас маманның күшті және әлсіз кәсіби ұстанымдарын талдау.
4. Жас оқытушының практикалық іс-әрекетіне тұрақты бақылау жүргізіледі.
5. Кадр мәселесін шешуге көмектеседі.
6. Ұйымдағы кадрлардың тұрақтамауын азайтуға көмектеседі.
Жас оқытушылар мектебі тыңдаушылары және олардың тәлімгерлері
Тыңдаушы / ЖОМ мүшелері | Тәлімгерлер |
Манарбеков М.М | Ауесова К.К |
Хисамбинова А.К | Ешенова.О.К. |
Ильясова Б.Т. | Дюсенбекова.А.К |
Нұрғазинова.А.Б | Дюсенбекова.А.К |
Какен.Б.Т | Тукенова.В.Д |
Жарқынбаева.А.К | Матенова.Б.А |
Бекзатқызы.А | Ауесова К.К |
Абылқаир.Ә.Қ | Касимова.А.М |
Тәлімгердің алдына қойған мақсаты – тәжірибесі жоқ жас маманды қысқа мерзімде сауатты маманға айналдыру.
Тәлімгерлік міндеті – білім беру ұйымында тәжірибе алмасудың тиімді процесін құру.
Жас педагогтың кәсіби даму кезеңінің өтуі әркім үшін әр түрлі, сондықтан тәлімгер бір-бірімен әрекеттестіктің алуан түрлі формаларын қолдануы керек. Студенттермен сыни, конфликтілі жағдайлар туындаған жағдайда тәлімгер оларды шешудің әртүрлі нұсқаларын ұсынады, педагогикалық қызметте жас мұғалімнің мамандыққа деген танымдық қызығушылығын дамытуға ықпал етеді. Ең бастысы, жас маман кез келген уақытта, кез келген мәселе бойынша тәлімгерге хабарласып, көкейтесті сауалдарын қоя алады. Тәлімгердің қолдауымен жас ұстаз бар теориялық білімдері мен дағдыларын студенттермен жұмыс тәжірибесіне енгізуге кіріседі. Тәлімгер қарым-қатынас өнерін меңгеруге, кез келген оқушыға көзқарас табуға көмектеседі. Жас мұғалім тәлімгермен, ұжыммен, студенттермен сындарлы қарым-қатынас орнатуға үйренеді.
Сонымен тәлімгер – белгілі тәжірибесі мен білімі бар, қарым-қатынасы жоғары, өз қамқорлығындағы балаға мамандықты меңгеру үшін қажетті және жеткілікті тәжірибе алуға көмектесуге ұмтылатын тәжірибелі маман.
Жас оқытушылар мектебі жұмысынан күтілетін нәтиже
Тәлімгер мен жас оқытушының қызметі
Тәлімгер | Жас оқытушы |
Жас мұғалімнің бейімделу кезеңінен өтуіне көмектеседі | Тәлімгер тәжірибесін қабылдайды, берілген тапсырмаларды орындайды |
Іскерлік және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытады және қолданады | Алған білімдері мен дағдыларын тәжірибелік қызметте дамытады және қолданады |
Жас маманды дайындауда кәсіби тәжірибесін арттырады | Оқушылармен қарым-қатынас орнатуға үйренеді |
Оқушылармен сындарлы диалог құруға көмектеседі | Педагогикалық ұжыммен сындарлы диалог орнатады |
Педагогикалық іс-тәжірибедегі қиындықтарды анықтайды және алдағы жұмыста олардың алдын алу шараларын қолданады | Жұмыс барысында анықталған ескертулерді жояды |
Жас маманды оқу құжаттамасымен жұмыс істеуге үйретеді | Құжаттарды дұрыс толтыруды үйреніңіз |
Кәсіби дағдыларыңызды жетілдіреді | Өзіндік кәсіби өсу, өз мансабын дамытады |
Оқу-әдістемелік процеске қатысты нормативтік құжаттарды енгізеді | Нормативтік құжаттармен танысып, талаптарға сай жұмыстарды орындайды |
Жас маманды колледж және ПЦК жоспарларымен таныстырады | Оқу жылына жоспарланған іс-шараларды белгіленген мерзімдер мен талаптарға сәйкес жүзеге асырады |
Жас мұғалімнің іс-әрекетіне баға береді | Талдап, кәсіби өсуін арттыруға ұмтылады |
2022-2023 оқу жылына арналған
жас оқытушылар мектебі жұмысының
жұмыс жоспары
Сабақ № 1 Сұрақтар: 1. Оқу жоспарларының, нормативтік құжаттардың мазмұнын оқу 2. Тәлімгерлерді тағайындау. 3. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің № 130 бұйрығына сәйкес жұмыс (жұмыс бағдарламалары мен сабақ жоспарларын әзірлеу) 4. Оқу құжаттамасын жүргізу бойынша брифинг, электронды журнал толтыру. | Қыркүйек | ОІЖ директордың орынбасары -Ауесова К.К . Колледж әдіскері -Дюсенбекова А.К. Колледж әдіскері -Дюсенбекова А.К. ОІЖ директордың орынбасары -Ауесова К.К . | |
№2 сабақ Сұрақтар: Мұғалімдердің кәсіби-психологиялық қиындықтары. Ұжымда болу жайлылық дәрежесі (диагностика). | Қазан | Колледж әдіскері -Дюсенбекова А.К. Колледж психологы — Ильясова Б.Т. | |
Сабақ № 3 Сұрақтар: «Сыныптағы қиын жағдай және одан шығу жолы» психологиялық тренинг. | Қараша | Колледж психологы — Ильясова Б.Т. | |
Сабақ № 4 Сұрақтар: 1. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс істеу әдістері 2. Оқу-әдістемелік кешендерді құру – білім сапасын арттыру жолы колледж. Мұғалім портфолиосы, оның құрылымы мен мазмұны. | Желтоқсан | Оқытушы — Тауыков А.Н Оқытушы – Ешенова О.К. Колледж әдіскері -Дюсенбекова А.К. | |
Сабақ № 5 Сұрақтар: 1.«Тәуекел тобының» студенттерімен жұмыс істеу ерекшеліктерін анықтау» психологиялық тренинг. . | Наурыз | Колледж психологы — Ильясова Б.Т. | |
Сабақ № 6 Сұрақтар: 1. Қазіргі сабақ және оны талдау 2. Мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуі 3. ЖОМ апталығын талқылау | Сәуір | Оқытушы –Магденов Р.М. Оқытушы – Жакпаров Е.Ч Колледж әдіскері -Дюсенбекова А.К. | |
Сабақ № 7 Сұрақтар: 1. ЖОМ апталығын өзіндік талдау. 2. 2022-2023 оқу жылындағы ЖОМ жұмысының қорытындысын шығару, 2023-2024 жылдарға арналған ЖОМ жұмыс жоспарының жобасын талқылау. | Мамыр | Колледж әдіскері -Дюсенбекова А.К., ЖОМ мүшелері Колледж әдіскері -Дюсенбекова А.К., ЖОМ мүшелері | |
Колледж әдіскері: Дюсенбекова А.К.